Volksdansgroep Vinckenbosje

Over volksdansen bestaan veel vooroordelen. Men denkt aan klompen, oubolligheid en saaie dansen. Niets is minder waar. We doen vooral vrolijke dansen, waarbij je niet alleen op een leuke manier aan beweging doet, maar waarbij je ook goed moet nadenken: Welke pas komt nu, welke kant moet ik op? Goed voor lichaam en geest dus!! De dansen komen o.a. uit Duitsland, Amerika, maar uit ook Israel, de Balkan en Nederland. We zijn geen demonstratiegroep: het plezier in dansen staat voorop. Ook dragen we geen klompen of klederdracht, al draagt onze mascotte die wel.

We drinken een keer in de maand gezamenlijk een kopje koffie en proberen eens per jaar een uitstapje te organiseren. Nieuwsgierig geworden?

Iedereen van 50 jaar en ouder mag 4 keer gratis en vrijblijvend komen kijken of meedoen. U heeft hiervoor geen speciale schoenen, kleding of ervaring nodig.

Na deze gratis kennismaking kunnen mensen die daar belangstelling voor hebben lid worden van onze vereniging. De contributie is slechts 100,-- Euro per jaar en dat mag eventueel in vier termijnen betaald worden..
U bent van harte welkom op vrijdag van 9.00 tot 10.00 (natuurlijk niet in de vakanties) Vinckenbosje Mascotte kleur

Inlichtingen:
of bellen naar: Maria Hoogers, tel. 382 36 85