Gymnastiek in D'n Dörpel voor dames en heren.

Elke week is er op vrijdag de mogelijkheid om deel te nemen aan gymnastiek.
Deze les vindt plaats in D'n Dörpel met de mogelijkheid om als 50+ dame of heer je beweeglijkheid en conditie op peil te houden of te verbeteren.
Deze les is op:

Vrijdag   van 10.15  tot 11.15  uur

Onder deskundige leiding worden deze les gegeven 50+ dames en heren. Door lichamelijke en mentale training, ondersteund door muziek en adequaat materiaal, wordt er gewerkt aan de algehele conditie, reactie, concentratie, evenwicht, behendigheid en spierversterking. Alle oefenstof wordt zodanig samengesteld, dat iedereen zelf de moeilijkheidsgraad van de oefening kan bepalen. Bovendien krijgt iedereen voldoende begeleiding en plaatsruimte omdat het ledenaantal beperkt wordt gehouden. Maar wij hebben nog plaats voor enkele 50+ dames en heren. Kom vrijbijvend voor een gratis proefles.

Na de les is er ook gelegenheid om een kopje koffie te drinken en gezellig wat bij te praten.
In de vakantieperiode is er geen les, wij starten het nieuwe seizoen weer in de eerste week van september.

Nadere informatie en inlichtingen bij:  Ans Vaes
                                                                    Vinckenhofstraat 67 Venlo