24 november tweede jeugddisco dit schooljaar. Thema pietendisco!

Jeugddisco

disco 1De jeugddisco is een regelmatig terugkerende activiteit die is bedoeld voor kinderen van de groepen 4 t/m 8 die wonen in de wijken rond D'n Dörpel  en/of op een van de volgende scholen zitten: Willibrordusschool, School aan de Vijver, Groeneveldschool of de Talentencampus.

Het is een leuke avond voor de kinderen waar ze andere kinderen van de klas of wijk kunnen ontmoeten om samen te dansen, te hossen en te springen. Er is een DJ die de nieuwste muzieknummers draait en ook op verzoek nummers van de kinderen zelf draait. Een aantal keren per jaar wordt er een "thema" disco georganiseerd.

Gemiddeld zijn er zo'n 150 kinderen op een avond waarbij er ongeveer 15 vrijwilligers aanwezig zijn om de avond op rolletjes te laten verlopen. De entree voor de jeugddisco bedraagt € 1,- De aanvang is om 19.30 uur en het laatste liedje wordt om 21.30 uur gedraaid. Het is de bedoeling dat de kinderen om 21.30 uur door de ouders worden opgehaald. En zeker niet alleen naar huis gaan.

Tijdens de disco wordt er opgelet, dat de kinderen het gebouw niet verlaten. Voor slechts €0,50 is aan de bar frisdrank, snoep, chips of waterijs te krijgen.

Iemand die voor het eerst naar de disco komt, vult een inschrijfformulier in,  waarmee hij/zij een (gratis) discopasje kan aanvragen. Dit inschrijfformulier kan gevraagd worden en/of ingevuld worden aan de deur.Op de discopas komt een pasfoto, vergeet dit aub niet. De discopas moet iedere keer meegenomen en getoond worden.

De discodata voor 2017-2018: (van 19.30-21.30 uur)

2 februari 2018 thema Vasteloavend

23 maart 2018

18 mei 2018

Wil je dat wij op de disco-avond een bepaald nummer draaien, stuur dit dan naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Wij zorgen dat dit dan gedraaid wordt

Er is een groot aantal vrijwilligers nodig om de disco steeds veilig en leuk te laten verlopen. We hebben een redelijk aantal vrijwilligers maar kunnen er zeker nog een aantal gebruiken. Dus nieuwe vrijwilligers worden met open armen ontvangen. Mensen die interesse hebben kunnen op de disco avond zelf even binnen lopen en zich hiervoor opgeven.

Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen.disco 5

Facebook: www.facebook.com/dorpeldisco

Instagram: https://instagram.com/dorpeldisco

Afgelopen week geen mail van ons ontvangen ?

DISCO-NIEUWS !!